Berichten archief

Welkom op de site van de Saunameestervereniging

Een vereniging van , voor en door liefhebbers van de opgieting

Saunameestervereniging

De saunameestervereniging is een vereniging van, voor en door saunameesters en liefhebbers van de opgieting in Nederland.
De vereniging is ontstaan in 2007 na het eerste sauna event, Loyly4you. Dit event was opgezet door een aantal enthousiaste saunameesters die door
hadden dat de opgieting, ook wel löyly of aufguss genoemd een belangrijk onderdeel gaat uitmaken van de huidige wellnessbeleving.
De leden komen regelmatig bij elkaar om van elkaar te leren. Tijdens deze bijeenkomsten worden er ervaringen en technieken uitgewisseld om de kennis en vaardigheden van de saunameester te vergroten.
Dit in combinatie met de passie voor het opgieten zorgt ervoor dat onze leden de gasten die ze in de cabine mogen ontvangen nog beter van dienst kunnen zijn.