Weergaven navigatie

Vandaag

Opgietdag De Woudfennen

Wellness & Beauty De Woudfennen Woudfennen 10, Joure, Friesland, Nederland

Opgietdag bij Wellness & Beauty De Woudfennen met als overkoepelend thema Heroes + Villians

Algemene ledenvergadering

Dorpshuis de Neng Engweg 7, Hoogland

De algemene ledenvergadering is alleen toegankelijk voor de leden van de Saunameester vereniging

Opgiet weekend Thermen Goirle

We gaan er weer een prachtig weekend van maken. Geniet tijdens het weekend van meerdere opgietingen én meerdere klankschalensessies per dag! Deze worden verzorgd door saunameesters vanuit het hele land!

Opgietdag Wellness & Beauty De Woudfennen

Tijdens deze opgietdag doen verschillende saunameesters verschillende delen van de wereld aan in onze Kelo sauna. Het dagprogramma is als volgt: 12:00: Maurice, Roemenië 13:30: Jessica, Frankrijk 15:00: Lisanne, Midden-Oosten 17:00: Gerald, Australië 19:00: Piet, Jamaica 21:00: Wouter, Ijsland

SaunameesterUitje

Sauna Drôme Tolweg 13-15, Putten, Nederland

Op 5 november organiseren we een activiteit bij Sauna Drôme in Putten. We kunnen hier een dag met elkaar doorbrengen en genieten van de faciliteiten daar. De ligging is perfect in het midden van het land dus goed bereikbaar voor iedereen.

Saunameester Uitje

Op 7 oktober organiseren we wegens enorm succes weer een activiteit bij Sauna Drôme in Putten. We kunnen hier een dag met elkaar doorbrengen en genieten van de faciliteiten daar. De ligging is perfect in het midden van het land dus goed bereikbaar voor iedereen. Deze dag wil je niet missen.

Algemene Leden Vergadering

De Algemene Leden Vergadering is alleen toegankelijk voor leden van de vereniging.De leden zijn uitgenodigd via de nieuwsbrief.