Sponsoren

De Nederlandse Saunameester Vereniging wordt gesponsord door;

Beauty & Care

Beauty&Care is uw partner in wellness producten. We sponsoren de saunameester vereniging omdat ons assortiment geheel aansluit op de opgiet wedstrijden. Dankzij de sauna opgietmiddelen, etherische oliën, parfums, aroma olie mixen, menthol kristallen en sauna accessoires kunt u een spectaculaire opgieting neer zetten. De producten zijn sterk geconcentreerd waardoor u niet veel hoeft te gebruiken om een geur goed naar voren te laten komen. Het is van belang dat er geuren gebruikt worden die passen bij het thema in de juiste dosering en volgorde. Daarom zijn we ook bij elke dag van het sauna event present om de opgietmeesters persoonlijk te adviseren. Al onze producten zijn te bestellen op www.benc.nl of via de mail

De deelnemende saunabedrijven die ons in 2024 sponsoren.

Blue Wellnessresort Helmond

BRABANTS GENIETEN DICHTBIJ EINDHOVEN

In het relatief onbekende maar gezellige Brabantse Helmond ligt het prachtige BLUE Wellnessresort Helmond. Dit prachtige wellnessresort nabij Eindhoven biedt een natuurlijk rustpunt in onze dagelijkse hectiek. De gunstige ligging, het comfort en de luxe uitstraling maken dit wellnessresort af.

BLUE Wellnessboot Mill

GA MEE OP WELLNESSCRUISE

Stap aan boord en ervaar de rust in de Brabantse natuur bij de meest bijzondere wellness van Nederland; de Wellnessboot in het Brabantse Mill. De ligging aan het water en de bijzondere vormgeving maken dit resort een échte blikvanger. Laat je verrassen door de vele sauna- en wellnessfaciliteiten die verscholen liggen in dit veertig meter lange schip.

Sauna & Bodycare Apeldoorn

Sauna & Bodycare Apeldoorn is een kleinschalige sauna met diverse extra faciliteiten. Zij biedt naast diverse sauna’s en baden gelegenheid voor beauty en massages. Graag ontvangen wij u hartelijk in onze sauna.

Kom en ontdek hoe heerlijk het is in onze huiselijke en kleinschalige sauna complex waar wij wel alles te bieden hebben voor u als echte sauna liefhebber. Wij hebben geen badkleding dagen.

Sauna Drôme Putten

DE MEEST GASTVRIJE EN AUTHENTIEKE SAUNA VAN NEDERLAND!

Midden in de prachtige natuur van de Veluwe ligt Sauna Drôme. Traditionele Finse houten sauna’s, omsloten door dennenbomen en gelegen aan een bosmeer, geven u de authentieke Finse beleving. De variatie aan sauna’s en zwembaden zijn de ingrediënten om een dag heerlijk te ont-stressen, ontspannen en op te laden. Een massage of hamam behandeling maken uw dag ontspanning compleet!

SAUNA DRÔME, WAAR RUST EN RUIMTE IS VOOR DE ÉCHTE SAUNABELEVING!

SPA ONE

Ontspannen en genieten begint hier.

Geniet van een totaalbeleving die ongekend is voor sauna’s en wellnesscentra in Nederland. Spa One is een state of the art wellness-complex waar je – uiteraard met alle respect voor de traditionele saunagang – in een uiterst aangename sfeer, volledig tot ontspanning komt.

Combineer je weldadige sauna-ervaring met de culinaire kunsten van onze keukenbrigade. In een ontspannen sfeer geniet je in ons restaurant van de meest uiteenlopende en altijd smakelijke gerechten.

Thermen Binnenmaas

In ‘s-Gravendeel, net ten zuidoosten van Rotterdam, ligt de hypermoderne sauna & wellness Thermen Binnenmaas. De thermen heeft een uitgebreid assortiment aan cabines en stoombaden. De tuin is speels, ruim, vol met watertjes en bruggetjes, en een heerlijk natuurbad om in rond te zwemmen en in af te koelen!

Thermen Binnenmaas beschikt over een schitterend beauty- en massage instituut. In de ruim opgezette behandelkamers kunt u genieten van heerlijke massages en beautybehandelingen. Ook een bezoekje aan de schitterende hamamtempel is absoluut een aanrader!

Als u van verschillende cabines houdt kunt u bij Thermen Binnenmaas prima terecht. Met maar liefst 11 verschillende sauna’s en 2 stoombaden is er voor ieder wat wils. De temperaturen variëren van 60 tot 90 graden en na de warmte van de sauna is het zoeken naar verkoeling ook geen enkel probleem. Met diverse koude baden, een stort-emmer ruimte en een unieke tropische stortdouche waarin u zich voor even in het Amazonegebied waant.

Thermen Goirle

Welkom bij Thermen Goirle! Een oase van rust in het hart van Brabant. Met een ruim aanbod aan faciliteiten leggen wij u van top tot teen in de watten en bieden wij u een zeer ontspannen dag. Zo beschikken wij onder andere over een ruim opgezet restaurant, een grote variatie aan saunacabines, een sneeuwcabine en meerdere zwembaden.